مقالات

چگونگی خواص روغن خراطین برای واژن و بانوان

بهره گیری از خواص روغن خراطین اسکای کویین بر اندام داخلی چون واژن، علاوه بر اینکه موجب رفع تیرگی این نقاط می گردد و باعث سلامت پوست می شود، موجب احساس خوشایند در زنان می گردد.

نکته مهم برای طریقه استفاده از تاثیر روغن خراطین اسکای کویین برای واژن این است که زمان مصرف، بدن کاملاً تمیز باشد و با ریختن چند قطره از روغن  بر روی نقطه مورد نظر از پوست، برای جذب کامل ماساژ داده شود.

هنگام ماساژ دادن، کاملاً مراقب باشید تا که به هیچ عنوان روغن وارد واژن نشود.

بسیاری از افراد به اشتباه، از تاثیر روغن خراطین اسکای کویین در داخل واژن برای تنگ کردن واژن استفاده می کنند.

باید بدانید که استفاده از روغن های حجم دهنده ای مانند روغن خراطین در واژن می تواند برای بدن بسیار زیان آور و خطرناک باشد.

روغن خراطین اسکای کویین برای واژن

به منظور تنگ کردن واژن، بهترین راهکار استفاده از روغن اسکای کویین می باشد.

برای بهره بردن روغن حجم دهنده خراطین اسکای کویین،  برای افزایش حجم سایز باسن و سینه زنان استفاده کنید. اما  باید به چند نکته توجه کنید:

حتماً اول باید موضع مورد نظر را با آب و صابون به خوبی تمیز کنید تا منافذ پوست کاملاً تمیز و باز شود.

پس از شستن پوست، به مدت ۱۰ دقیقه و به آرامی ماساژ نقطه مورد نظر را شروع کنید تا به حدی که رنگ پوست بدن قرمز شود.

با استفاده از چند قطره روغن خراطین اسکای کویین برروی نقاط مورد نظر، شروع به ماساژ کنید این کار به منظور جذب کامل روغن در پوست انجام می شود.

مدت زمان مود نیاز برای ماساژ دادن، حداقل ۵ و حداکثر ۱۰ دقیقه و روزی دو بار باشد.

زمان تقریبی مصرف

مدت زمان ۶۰ تا ۷۰ روز برای تاثیر گذاری روغن اسکای کویین بر روی پوست هر فرد، زمان ممکن است متفاوت باشد. برای آگاهی از تاثیر روغن خراطین اسکای کویین بر روی واژن این است که از خواص رفع تیرگی آن و سلامت پوست بدانيد و از آن بهرمند شوید، چون موجب احساس خوب و اعتماد بنفس در بانوان می شود.

نتیجه گیری

چنانچه گفته شد نتیجه تاثیرات روغن خراطین اسکای کویین به طور عملی اثبات شده و تاثیر آن بر هیچ کس پوشیده نیست. چه مردان و چه زنان از این روغن برای زیبایی و البته، برای درمان استفاده کرده اند.

استفاده از این روغن اسکای کویین، از بسیاری روش‌های تهاجمی بر بدن ممانعت می کند، چون علاوه بر جراحی و عوارض آن، روش‌های تزریقی و عوارض شیمیایی داروها در دراز مدت بر افراد اثر خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *