قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  به دقت ملاحظه فرمایید. ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  از سوی کاربر است.

حمایت از حقوق مصرف کننده

ارتباطات الکترونیکی

حریم خصوصی

تکمیل فرم سفارشات

پشتیبانی

ساعات کار فروشگاه

شرایط و قوانین استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.


۱_توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
[تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی اسکای کویین استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.]


۲_کاربران موظف به پرهیز از هرگونه بحث و تبادل نظر در موضوعات مطرح شده در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه (موضوع ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه ای) هستند. و استفاده از کلمات رکیک و نامناسب در قسمت تبادل نظر سایت ممنوع می باشد.


۳_فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد.
و کاربر  نیز موظف به حفاظت از اطلاعات حساب کاربری خویش است و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعات از طریق ایمیل کاربر و رمز عبور بر عهده کاربر می باشد. و در صورت  افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور و یا ویروسی شدن سیستم رایانه وی دیگر  مسئولیتی بر عهده اسکای کوئین  نیست.


۴- کاربر موظف به تکمیل فرم سفارش با اطلاعات صحیح و کامل است. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
۵- کلیه محتوای سایت اسکای کوئین  صرفاً متعلق به شرکت نانو ایده پارس می باشد. هرگونه کپی برداری و استفاده شخصی یا تجاری از محتوای سایت اسکای کوئین  بدون کسب مجوز مکتوب از شرکت  نانو ایده پارس  غیر مجاز است و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد ولیکن  از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر روزهای کاری ، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.


فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  محفوظ است.
فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  محفوظ است.
توجه داشته باشید که  ۵۰۰۰۱۰۴۰۳۰۰۱  تنها شماره‌ای  است که فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین  از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان فروشگاه اینترنتی اسکای کوئین ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه اینترنتی  اسکای کوئین  است .