روشن کننده نواحی خاص بدن بانوان 1 میلیون تومان+(گارانتی بازگشت وجه)

پوست، لباس بدن است و هنگام خرید یک محصول برای پوستتان، باید بیشترین حواس خود را به آن اختصاص دهید چرا که تهیه یک محصول نامرغوب می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به پوستتان وارد کند. حال اگر در اثر مراقبت نادرست و شرایط زندگی نامطلوب پوستتان کدر و تیره شده یا پوستتان به طور طبیعی تیره و سبزه است و به دنبال بهترین روشن‌ کننده برای پوست سبزه هستید، با ما همراه باشید.

فقط این را در نظر داشته باشید پکیجی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد نمیتوانند یک شبه و به طرز معجزه‌آسا پوست شما را مثل برف بکنند، ولی می‌توانند با گذراندن طول دوره پوست شمارا روشن نموده و لک های پوستی را کاهش داده و به پوست درخشش و شفافیت بالایی بدهند تا زیبایی شما چندین برابر شود.

 

عوامل مختلفی میتوانند باعث تیرگی پوست شوند. البته این بدین معنی نیست که پوست تیره زیبا نیست، این موضوع کاملا سلیقه ایست. اما خب بعضی افراد، پوست تیره دوست ندارند یا به طور کل احساس میکنند پوستشان شفافیت و طراوت گذشته را ندارد. علت این امر میتواند چندتا چیز باشد، که مهم ترین آن عامل وراثت است. شما ممکن است به طور مادرزادی پوستی تیره داشته باشید. عوامل دیگری هم وجود دارد که ما مختصرا به آن ها اشاره میکنیم. ممکن است چندتا از این عوامل با یکدیگر ترکیب شوند.

  • نور خورشید
  • کمبود ویتامین های مختلف مثل A و C
  • مصرف غذاهای ناسالم
  • بارداری
  • مشکلات هورمونی و کبدی
  • مواد سمی (مانند آرسنیک)

اگر به دنبال محصولی با قیمت مناسب‌ هستید که ساخت کشور خودمان باشد ولی تاثیرگذاری آن در حد کرم های خارجی باشد، ما به شما پکیج ضد لک و روشن کننده اسکای کویین را پیشنهاد می‌دهیم. این پکیج حاوی کمپلکس پروتئینی، مواد روشن کننده برای کاهش رنگدانه سازی و روشن تر کردن پوست می‌باشد. این پکیج برای کاهش لک های ناشی از بارداری و افزایش سن و لک هایی که در معرض قرار گرفتن در آفتاب به وجود می‌آیند هم مناسب است.

پکیج روشن کننده پوست صورت و بدن اسکای کویین دارای 90 نوع پروتئین، دارای  AHA، امگا 3، امگا 6 و ویتامین های A و D جهت ترمیم بافت پوست هستند و مواد آنتی اکسیدان طبیعی در آن ها رادیکال های آزاد در پوست را حذف میکنند.

سخن آخر

نکته ای که در آخر میتوان گفت، این است که بیس اکثر کرم های روشن کننده دارای ویتامین سی (اسید اسکوربیک) است که یک لایه بردار قوی بوده و به پوست آسیب میرساند. پس سعی کنید در کنار استفاده از بهترین روشن کننده برای پوست سبزه حتما تغذیه مناسب داشته باشید تا نتیجه را زودتر ببینید. از اینکه با ما همراه بودید سپاسگزاریم.